4 Ağustos 2009 Salı

Happier ..


Bomba Bomba Bomba Gibiyim .. Hayat .. Sen Neymişsin Dostum .. Geç Buldum Seni Kolay Kaybetmem .. Sana Kötü Diyenler Aynaya Baksın Bee .. Kim Kötü Bariz Ortada Zaten ..


Rengarek Günler Yaşıyorum Yüreğimde .. Binbir Tane Güzelliklerle Karşılaşıyorum .. Ya Da Ben Öyle Görüyorum Nasıl Görürsen Öyle Olur Ya .. Aynı O Hesap ..


Ama Yok Yok .. Harikasın Sen Buna Artık Kesin İnandım .. Kıpır Kıpırım Duramıyorum Yerimde .. Hayatta Tozu Dumanı Bir Birine Kattım .. Tozu Dumanıda Şeref Yoksunlarına Yutturdum .. Mutlu Olduklarını Zanneden İnsanlar Varya .. Çok Acıyorum Onlara Bir Gün Karşılaşacakları Acı Gerçkelerden Dolayı .. Hayret Edilecek Durum Değil Mi? İnsan Düşmanına Acır Mı? Onu Düşünür Mü ? Ben Böyleyim İşte Kimsenin Üzülmesini İstemeyen .. Ama Üzgünüm Dostum .. Herkes Hakettiğini Bulur Yaşar Ya .. Layıkmış Demek ki Onlara Bunlar Derim Bakarım Dalgama ..


Mutluyumm Mutluyummm Mutluyummm .. Sebepsiz .. Sorsan Sebebini Bilemem Mesela .. İçtin Mi Der Dostum =)) Halbuki Normal Halim Bir De Yakından Görse Tamam Tescilini Koycak .. :) Özledim Onu da .. Kahrolası Bu Ayrılık .. Bu Mesafe ..


Beni Hayata Bağlayan Dayanağım Uzakta .. Olacak Şey Değil Ama Yinede Mutluyum .. Varlığı Yeter ..Kızsamda Öfkelensemde Vazgeçemem Sevdiğimden .. Sevdiklerimden .. Alkol Gibi Bağımlılık Oluştururlar Bende .. Olcaksa Alkol Böyle Olsun Derim Bende .. Belkide Sebebim Budur ..


Budur Mutlu Oluşum .. Belki de Başkadır Mutluluğumun Sebebi .. Kendi Enerjim Kendim Yalnızlığım .. Yaptığım Tercihler .. Hayatımda Pişman Olmadığım Tercihler Oldu Hep .. Hatalarım Boyumdan Büyük Ama Her Defasında Azalıyor Yaşantımdan .. Demek ki Adımlarım Sağlam Artık .. Gitgide Olmayacaklar Artık Hata Lafını Duymayacağım Buna İnanıyorm ..Hislerim .. ! Güvendiğim Odağım .. Hassas Noktam ..


Bam Telim .. Yaşantım .. Beni Doğruya Götüren Yol .. Canım Onlar Benim Varlığım .. Her Şeyim ..Hayatımda Güvendiğim İkinci Şey ..Hatalarımı Azaltan Engellerimi Kaldıran Tertemiz Duygularım .. Vazgeçemem Asla !


Mutlu Ol Be Dostum .. Sebepsiz Bile Olsa Tat Bu Duyguyu .. Harika Ötesi Bir Şey .. Üzüntü Gelmiyor Bana Gelmedi De .. Uzak Dursun Hüzünlerin kralı Benden .. Artık Yaklaştırmıyorum Damarlarımda Savaşıp Yeniliyor Hüzün .. Mutluluk Var Dünyamda .. Kendimle Anlaştığım Zaman .. !


Seviyorum Her Şeyi .. En Ufak Şeyden En Büyük Şeylere Kadar .. !


Seviyorum Sizi .. Renkleri .. HAYATI ..


Seviyorum .. I Love You Don't Forget This :)

Hiç yorum yok: