12 Ağustos 2009 Çarşamba

Ağlama Değmez Hayat .. Bu Gözyaşlarına ..

I decided to forget you .. :) I decided to be happy .. I decided to unhappy anytime ..
Karar Verdim Karar Verdim Karar Verdim .. !
Ahh Eski Roj .. Nerelerdesin .. Öldün, Rahat Uyuyor Musun Yerinde .. Merak Etme Yeni Rojda Her Şeyi Mükemmel Götürüyor İnan Buna .. ! Bambaşka Derler Ya Hakikaten Öyle .. Az Akadaş Çevresi Var Ama Seviliyor .. Senin Yokluğunu Aratmıyor Hiç Şüphen Olmasın .. !
Bugun Başka Bir Gündü Sanki .. Tüylerim Ürpermedi .. Buz Kesilmedim Adını Duyduğumda .. Rüyalarıma Girip Rüyalarımı Mahfetmeyi Biliyorsun Ama Artık Ona Bile Üzülmüyorum .. Diyorum Ya Değiştim Artık Diye .. ! Hayat .. Sana İnat Üzülmüyorum Artık .. İnadın Sonu Kötüdür Derler .. Bilirim .. Ama Artık İnan Umrumda Bile Değilisn .. Ara Sıra Efkarlanacağım Tabi ,Ruhum Beslenecek Senin İncittiğin Noktaları .. Sensiz De Her Şeyi Yapabileceğimi Kanıtlayacağım Sana .. !
Bugün .. Çoğu Arkadaşım Üniversiteyi Kazandı .. Yazık .. :) Bende Ne Umutlarla Sevinmiştim Beykent Üniversitesi - Bankacılık Ve Finans Yazısını Görünce .. Üzerimden Büyük Yükler Kalkmıştı .. Şimdi O Yazıları Görüyorumda Arkadaşların İletilerinde .. Sadece Gülümseyebiliyorum .. "Hayırlı Olsun" Bile Demedim Hiçbirine İnan ! Çünkü Ne Canlar Yakacaksın .. Yeni Yeni Tohumlar Geliyor Eline Üzülme Boş Kaldım Diye , Ey Hayat ! Beni Artık Üzemeyeceksin .. !
Karar Verdim .. Seni Unutmaya .. Karar Verdim Mutluluktan Ağlamaya Artık .. Karar Verdim Mutsuz Olmayacağıma..
Karar Verdim Üzülmeyeceğime Hayat .. !

Hiç yorum yok: