20 Ağustos 2009 Perşembe

Hayatla Kısa Bir Röportaj :)


Mükemeell :)


Sahte de Olsa Bu Sözü Duymaya Öyle İhtiyacım Var Ki ..


Huzursuzum Son Günlerde .. Biliyorum Çaktırmıyorum Ama İçimde Belirsiz Bir Huzursuzluk Var .. Aslında Ne Yalan Söylim Bu Belirsiz Huzursuzluk Yansımadı Bana Ondan Çaktırmıyorum Sanırım :)


Yinede Gülüyorum Hayata .. Zor Değil .. Hayır Hayır .. Artık Zor Değil Acılara Gülmek .. İnsan İyi Olan Şeylere Her Zaman Mutlu Olur Sevinir Gülümser .. Ben Hiç İyi Bir Şey Görmediğimden Olan Tüm Kötü Şeylere Mutlu Oluyorum .. Mutluluk Görürsem Heralde Afallayıp Düşerim Bir Çukura :)


Yıllardır İnsanların Yüzündeki O Gülümsemeyi İndirmek İstememişimdir Suratlarda .. Onlar Mutlu Olsun Diye Sürekli Sırıtmak .. Bilmiyorum Belki de Bana Göre Değildi Bu Meslek Ama Elimden Geleni Yaptım 20 Sene Boyunca .. Evet .. Yanlış Değil .. 20 Olduk Artık .. Ne Acı Ki Sevinemiyorm .. Olgunluğuma Mı Bir Kat Daha Yaşlandığıma Mı Yoksa Yeni Yaş Güzellik Getirir Diyen Umutlarıma Mı Sevineyim .. Yok Yok .. Ben Böyle İyiyim Be Hayat .. 19 Yaş Bana Uğursuz Gelsede Bırak Böyle Kalayım ..




Sanırım Vakit Geldi .. Ayrılma Vakti ..


Yanmdan Ayrılma Be Hayat .. Bari Sen Çekip Gitme Sebepsiz Gidişler Gibi .. Acı Versende Gülümsetiyorsun ..


Seviyorum Seni :)

Hiç yorum yok: