23 Temmuz 2009 Perşembe

This Is Life..So So !


Kirginim...Kizginim...Yorgunum..


Kirildim Bugun...Yuregi Burkuldu...Aylar Sonra Ilk Kez Boylesine Kirildim..Yine Kardesim Dedigim Insandan Yine Candostumdan...Bakis Acim Degisti Artik Be Dostum...Anladim Ki Kimseye Kardesim Demiceksin..Candostun Olmayacak...Yoksa Kotuye Gidiyor Her Sey..Baglanmayacaksin Kimseye...Caninin Bir Parcasina Koymayacaksin...Sonu Kotu Oluyor Iste..


Uzulmuyorum Be Dostum...Cunku Oylesine Yoruldum Ki Artik Savaslardan...Kendimden Savasmaktan..Sevdiklerimle Savasmaktan Biktim Usandim Artik...Gorusmeyecegim Kimseyle Artik..Kimseyle Konusmayacagim..Kapatacagim Tum Bana Ulasilan Iletisimleri..Bilinmezlere Dogru..Bulunmayan Insan Olacagim Artik...Uzulmekten Kirilmaktan Bir Sure Uzakta Yasayacagim Kendime...


Uzgunum..Hemde Hic Olmadigim Kadar..


Deger Vermek...


Her Nerde Guven Lafini Duydugumda Tuylerim Urperirse,Deger Vermek De Artik Oyle Bir Sey Su Yuregimde...Hic Kimse Umrumda Degil Dostlarim..Gidiyorum !Yorgunun Artik Anlayin Beni..Uzulmekten Biktim..


Derin Denizlere Ilerliyorum Simdi...Bogulmaya Az Kaldi...Yavas Yavas Dalgalar Goturuyor Beni...Hayat..Dalgin Bir Su Gibi Hissediyorum Kendimi...Sacma Sapan Iliskilerin Icinde Sacma Sapan Bir Duzenin Ortasinda Gibiyim..


Olmaz..Olamaz Sanki Bu Yasanilanlar...Bir Ruyanin Icindeyim Kiyamette Uyanacagim Sanki...Sanki Beni Daha Guzel Gunler Bekliyor Mahserde...Bilmiyorum...Hic Bu Kadar Yakin Hissetmemistim Kendimi Olume...


Olmek...


Aslinda Cok Tatli Gelir Bu Kelime Kimi Zamana Gore...Ama Hayat Denilen Bu Ortamin Icinde Acitir Durur Yurekleri..Bilmiyorum..Bilemiyorum...Bilmek De Istemiyorum Artik Aci Yada Tatli Dusleri...Gercek Nedir Gormek Istemiyorum Eger Yalanlar Buysa...Yasamak Zaten Bir Yalandan Ibaret Degilmdir?


Yapmamaliydim Bunu Kendime...Yapilacak Daha Cok Sey Varken..


Elveda Cocuklugum...Elveda Ey Dusler...Elveda Gencligim...Elveda Rojda !

Hiç yorum yok: