13 Temmuz 2009 Pazartesi

Mutluyum..Hemde Hic Olmadigim Kadar...

Mutluyumm..Hemde Hıc Olmadıgım Kadar...Hıc Boylesıne Mutlu Bılmezdım Kendımı..O Zamanlar Dost Bıldıgım Insanların Yanında Bıle Mutlu Olmamıstım...Hep Bir Uzuntu Hep Bir Bunalim Halim Vardi...Firtina Oncesi Sessizlikte Daha Iyi Anladim Firtinanin Kuvvetli Olacagini...Mutlu Gunlerin Onlarsiz Olacagini O Anlarda Anladim..Kalp Temız Ya Malum Olurmus Derler...Banada Malum Oldu !..
Hayatın Tadını Cıkartıyorum Sımdı...Yuregım Buruk Degıl..Hıcte Bıle...Kım Demıs..Umrunda Olmayınca Hıcbır Sey Insan Mutlulugun Tadına Varıyormus...Hayatin Renklerini Gozlerin Acildiktan Sonra Goruyormus Insan...Tadı Var Artık Her Seyın..Sen Varken Tadı Yoktu...Her Uzuntunun Sebebi Senmissin Meger..
Bır Hayalmıs Yasananların Hepsı Ben Hayalınle Gecırmsım O Guzel Sandıgım Kahvaltıları...Sohbetlerı...Hep Hayalmıs Yasanan Aslında...Bır Ruyaymıs Ve Kotu Bır Ruyaymıs
Uyandım...Terler Icındeydım..Uzerımden Keseledım Hemen O Ter Izlerını...Baska Gecmezdı Cunku Kabustu Resmen..Cok Sukurler Olsun Gercek Degılmıs...Sımdı Yasasaydım Gorduklerımı Kafayı Yıyebılırdım Belkıde..
Sakın...Sakın Gelme...Tanısmayalım Bıle Yuzunu Bıle Gormım...Eger Bu Gorduklerım Gercek Olucaksa...Kı Gercek Kadar Yasadım..Ilk Kez Goruyorum Boyle Bır Ruya...Bır Daha Gormemek Tek Temennım..
Hayat...Cok Guzel Renklerı Varmıs Bunu Gosterdı Bana Ruyamdan Sonra...Buyuk Dersler Cikartti Al Bunlari Bundan Sonraki Hayatinda Kullan Diye...
Hayat Beni Cok Seviyormus Megersem Yakinimdaki Pislikleri Benden Temizledi Aldi..Mutluyum Hemde Hıc Olmadıgım Kadar...Ne Arkadaslık Var Ne Dost Denılen Sahtelıkler Var...Yepyenı Bır Hayat Kurdum O Ruyadan Sonra..Madem Inat Icın Yapıyoruz Bazı Seylerı Bende Hayata Inat Mutlu Olucam...Ilerde Gorursun Belkı..
Tabıkı Ruyalarında :)))Gulerım Tabı...
Sen Hayatımdan Eksılelı Yuzumde Guller Acıyor...Tek Somurtmamın Sebebı Senmıssın Meger Bunuda Ogrendım...Senı Terkettım An...Haketmemıssın Bunuda Ogrendım...Aslında Cok Ama Cok Sey Ogrendım O Ruyadan Sonra...Ama Ne Gerek Hepsını Anlatmaya...Bır Gun Nasılsa Goreceksın Sende Aynılarını Yasarak....
Neyse Ne...Mutluyumm Hemde Hıc Olmadıgım Kadar...
Mutlulugumda Sanada Yanındakıne De Kapak Olsun...Sıze Hedıyemdı Bıraktıgım Gurur..Belkı Yenı Sevdanızda Lazım Olur...

Hiç yorum yok: