13 Temmuz 2009 Pazartesi

Bir Kez Daha Dokunma Bana Ask..


Hayir Dokunma...Sakin Bir Adim Bile Yaklasma Bana Ask..Artik Seni Istemiyorum..

Istenmiyorsun Anlasana..Zamaninda Sana Cok Deger Verdim De Noldu..Elde Var Sifir..

Sakin Bir Daha Karsima Cikma..

Gecmise Donmek..Ayni Hatalari Yasamak Istemiyorum..

Ugrama Sokaklarima Gelme Gitme Sevme Donme Bir Daha..

Bir Daha Kanatma Kalbimi..Yorgun Zaten Kaldiramiyor Hicbir Seyi..

Umutlarim..

Kayboldu Artik..Sana Dair Mutluluk Inanclarim Vardi Ufak Kalsalarda...Ama Bir Kez Daha Yanilttin Beni Ask..Yaniltmaz Diye Umuyordum..Cunku Buyumustum Artik..Uzun Sure Seni Sevecegimi Sanmistim..Olmadi..

Izin Vermediler Belkide..

Seni Sevmeme Engel Oldular..Seni Tam Yasayamamisken Araya Girdiler..

Olmadi Ask..Sakin Cikma Yoluma..Dokunma Bana Bir Kez Daha Incitme..Hayatla Baristim Yolumu Coktan Aldim..Bu Sefer Hayatla Aramiza Girme..

Senden Daha Guzel Acisiz Bir Hayat Var Onumde Simdi...Altin Tepsilerle Onume Sunulan Imkanlar...Olanaklar...Cazip Firsatlar Veriyor Hayat..

Cikma Karsima Ask..

Bir Daha Seni Gormek Duymak Istemiyorum...Yapma Bunu Girme Ruyalarima..

Git Artik Git Ask..

Git..

Hiç yorum yok: