14 Temmuz 2009 Salı

Istanbul..


İstanbul..


Seni İzliyorum Bu Gece


Gündüz Başka,Gece Başka Bir Güzellik


Derler Senin İçin...Halbuki,


Gündüz Ayrı Bir Dert


Gece Daha Başka Bir Derttir


Bizim İçin...


Kapkaranlık Odamdan Yazıyorum Sana


Tek Bir Telefon Işığıyla Yazıyorum..Sen Bu Işığı Bile Vermiyorsun Ya


Alacağın Olsun...Zaten onunda Alıcaksın


Canımı...




Bakıyorum Gece Gözüyle Sana Da..


Bu Renkli Işıkların Altındaki


Şerefsizlikleri Görüyorum..


O Sokakları Aydınlatan Lambaların Altında


Kimbilir Kaç Fahişe Gönüller Barındırıyorsun..


Kimisiyle Karşılaşıyoruz


Kimisiyle Kardeş Oluyoruz...


Onlarda Tıpkı Senin Gibi


Işıklarının Güzelliklerinden


Kendi Yüzlerini Göremez HaldeTanıtıyorlar Bize...




Ah İstanbul


Beni Benden, Yüreğimi Bedenimden Koparan Şehir


Sevmiyorum İşte


Nefret Ediyorum Senden..




07.07.2009


Rojda




İstanbulun Tüm Manzarasını Gözler Önünde,Gecenin İstanbulun Gece Güzelliğiyle Görerek Bakarak Yazılmıştır..

Hiç yorum yok: