21 Temmuz 2009 Salı

Maybe I can't forgot you..but don't think I come back...

Again Again Again...
I remember you again..I have got a lot of things at my heart when I remember you..Off Off My Darling...You mustn't do me this...you musn't create this pain at my heart...
Yine Eski Gunleri Andim Sevgilim Seninle Birlikte..Seninde Gecmiste Agir Yaralarin Var Biliyorum..Ne Kadar Aci Cektigini Simdi Daha Iyi Anliyorum...Bosver Be Sevgilim..Takma Degmez Inan...Onumuzde Mis Gibi Hayat Var Simdi Gel Doyasiya Yasayalim Bunu...Birakmyalim Elinden Tutalim Her Ne Olursa Olsun...Kimse Bizi Haketmedi Demekki Bunlari Gosterdi Rabbim..
Biz Cok Degerliyiz Sevgilim...Degmez Bosver...Yasarak Soyluyorum Bunu Inan ! Biliyorsun Benim Gibi Kimse Yasamaz,Yasayamaz ! Gecmise Donmeyelim Sevgilim..Ver Elini..Tut Elimden Yuruyelim Yepyeni Bir Yolda...Yepyeni Bir Hayatta..Baslangicta !
Biliyorum Sende Yaralisin...Acilarin Kapanmadi..Gel Birakma Kendini Kiymetimizi Bilelim...Gel Tut Ellerimden..Gel Sevgilim...Gel !
Bunlari Demem Gerekiyordu Sana Degil Mi? Bunlari Yasayacaktik Seninle Guzel Bir Hayatta...Olmadi ! Yapamadik...Basaramadin Sen.. ! Beni Yari Yolda Birakmayi,Beni Baskasina Degismeyi Sectin...Basardin ! Bravo,Cok Cok Tebrik Ediyorum Seni...Ben Ne Hayallerle Burda Yipranirken...Senin Varliginla Bile Mutlu Olurken...Sen Ellerle Daldigin Zevkinde Hatairlamazsin Bile !
Daldim Eski Gunlere Dun Gece Yuregi Sahte Sevdigim...Baktim Guzel Gunlerimize...Gulumsedigimiz Kahkahalar Attigimiz...Agladigimiz...Basucumda Hastayken Durdugun Gunler Geldi Gozlerimin Onune...Kimselerin Bilmedigi,Kendi Yuregimde Kendimle Yasattigim Gunler...Bir Ruyaydi Bir Daha Yasanmaz Rojda Kiymetini Bil Dedim..Hakikaten Bir Ruya Olarak Kaldi...
Kalacak Da..
Seninle Yasadiklarim Bir Tek Kara Toprakta Hatirlanacak Sahtekar Sevdigim..
Sevmemisim Seni Bunu Anladim...Simdi Daha Cok Seviyorum Sevmedigim Hayati..Daha Cok Baglaniyorum Insanlara...Sevgilime..
Unutuldun Tarih Oldun...Sen Diye Bir Sey Yok Artik...Tarih Tekrarlanir Derler Ama...Sen Tekrarlanmayacak Olan Bir Tarihsin..
Bitti...Bitti...Bitti..
Yeter Artik Yazdirmayin Bana...Adinin Harfini Bile Duymak Istemiyorum Yeter !
Yeter Hayat...Devam Edelim Guzel Gunlerimize...

Hiç yorum yok: