15 Temmuz 2009 Çarşamba

Hicbir Zaman Bilmedin...

Karanlık Bir Gecedeyim Sevdiğim
Düşüncelerimde Boğuluyor Adın
Bir Zamanlar Yüreğimde Boğulurken
Şimdi Anlamsızlaşan Düşüncelerimdesin...
Sen Gittikten Sonra
Her Şey Karanlıktı Gözümde
Beyazı Göremiyordum
Yüreğim İse Paramparça Bir Halde
Toparlamaya Çalışıyordu Kendini
Işıksız, Karanlık,Dipsiz Odalarda...
Geçen Gün Hayaline Rastladım Sokaklarda
Oturduk Konuştuk Biraz,
"Mutlu musun? " Diye Sordum
Ses Çıkarmardı, Baktı Sadece Öylece..
"Pişman Mısın?" Diye Sordum
Kafasını Salladı Usulca..
Yüreğin Burkulmuş...Belli...Sevdiğim
Seni De İncitmişler..
Ben Sana Bakmaya Kıyamazken
Şimdi Eller...Kimbilir...
Yorumsuz
...........
Ah Be Sevdiğim
Benim Sevgim Gibi Var Mı Kimsede
Ölümüne Seven, Ellerle Seni Gördüğünde
Bile Bile Ardından Ağlayacak Olan..
Sana Gerçek Gözlerle Bakacak OlanVar Mıydı?
Bile Bile Attın Beni Bir Kenara
Bile Bile Yazık Ettin...
Hem Bana Hem Sana
Sen Hiç Sevdin Mi Güzel Gözlüm
Hiç Kendinle Konuştun Mu
Yalnızlığının Ortasında?
Yüreğini Yanına Alıp
Gökyüzünü Seyrettin Mi?
Bir Kez Olsun Rüyana Girmedim Mi?
Bir Kez OlsunSevmedin Mi?
Sevemezsin Duman Gözlüm
Ne Benim Gibi Sevebilirsin
Nede Benim Gibi Seven Bulabilirsin..
Şimdi Vazgeçiyorum O Gözlerinden
Acısı Ağır Gelse De
Geceleri Gözyaşlarım Yastığımı Sırılsıklam Yapsa Da..
Yüreğimdeki Yaralar Kapanmışken
Tekrar Açılsa Da
Senden Vazgeçtim Bahar Gözlüm..
Gözlerinle Sana Bağlanmıştım
Gözlerini De Gömerek Toprağa
Veda Ediyorum..
Ölüm Öncesi Sessizlik
Elveda..
06.07.2009

Hiç yorum yok: