21 Temmuz 2009 Salı

Iste Oyle Bir Sey..

Seviyorum Seni...Ekmegi Tuza Banip,Banip Yer Gibi...Geceleri Atesler Icinde Uyanarak...Agzimi Dayayip Musluga Su Icer Gibi..
Seviyorum Iste...Seninle Olan Her Seyi Seviyorum..Bana Kizisini,Triplerini,Ters Ters Bakislarina Hayranim...Yuzun...Gul Yuzun Hic Eksik Olmasin Hayatimdan...Her Sabah Acan Gunes Gibi Hic Bir Zaman Eksilmesin Penceremden Odama Girisin..Her Zaman Aydinlat Boyle Dunyami...Yagmurlar Elbet Yagacak...Yagmurdaki Yuruyuslerimizi Unutmuyorum Zaten...Yanagima Bir Buse Kondurusun Aklimdan Cikmiyor O Deli Firtinada...
Sevgilim...Seviyorum Seni...Soylemeyi Sevmem Pek Bilirsin...Ama Icten Ice Kavruluyorum Gormezsem Bir Gun...Bir An Cikmiyorsun Aklimdan...Bir Saat Bir Dakkika Bile Ayrilma Yanibasimdan..
hastayken Hep Ol Basimin Ucunda...Sen Oldugun Zaman Cabuk Iyilesirim..Gormez Gozum Senden Baska Kimseyi...
Sevgilim...Seviyorum Seni...Senin Sevdigin Gibi..
Cikma Hayatimdan..Gitme Sakin..
Seviyorum.. <3

Hiç yorum yok: