15 Temmuz 2009 Çarşamba

Anlayacaksin...


Sadece Sevdim..Sadece...Tek Suc Bu Muydu? Bunun Icin Miydi Bana Odettigin Bedel? Sadece Senin Sevmem Mi? Haklisin Bahar Gozlum..Seni Sevmenin Bedelini Odettigin De Haklisin...En Saf Duygulardi Sana Karsi Olan...Aylar Aylari Kovalayarak...Bekleyerek..Beni Sevmenin Ihtimalini Bekleyerek Saf Bir Sevgiyle Bekleyerekti...Sen Bu Sevgiyi Kirlettin..Perperisan Ettin Yuregimide Sevgimi De..Saygim Kalmadi Kendime..Sevmek Mi TOVBE Diyerek Basliyorum Her Yeni Gune..Allahindan Bul Diye Uyaniyorum Her Sabah Bedduayla..Ne Garip Bir Zamanlar Dualarimla Uyanirken Simdi Beddualarimla Uyanman...Hayat Iste Diye Bosuna Dememisler...Benim Devranim Nasil Tersine Donduyse Seninkide Doner Bahar Gozlum...Sanma ! Hayat Budur Diye..Sevmek Neymis O Gun Anlayacaksin Belkide..O Gun Ellerini Kafanda Parcalayacaksin Kim Bilir..Belkide O Gun Anlayarak Bir Ders Alacaksin Hayatindan...Tipki Benim Yasadiklarim GibiAnlamazsin Simdi Hayati...Degmez Diyenleri Duyucaksin Etrafinda...Zamanla Anlicaksin Hayatta Kimseye Degmeyecegini...Sevmek Bahar Gozlum...Sevmeyi Bilmezsin Senin Sahte Sevdalarina Benzemez..Gercek Sevgi Nedir Bir Gun Anlarsin...

Hiç yorum yok: