24 Temmuz 2009 Cuma

l Love You =)


Rengarek Hayat...Ne Güzelsin Sen Öyle..Daha Önce Neden Görmedim Seni Anlamış Değilim...Ama Haklısın,Kördüm Gözlerim Daha Yeni Açıldı Kusura Bakma..Hastaneden Yeni Geldim Sayılır! Dur Sana Şöyle Bir Bakim Dünya Gözüyle...Harika Renklerin Var...İnanılmaz Mutlu Ediyor Beni Hayat..Seni Ne Kadar Çok Severmişim Gözlerim Açıldıktan Sonra Daha Bir Sevmeye Başladım..


Çok Şey Yaşadık Be Dost O Karanlık Zamanlarda...Yürüyüpte Oraya Buraya Çarptığım Yaralarım İyileşmeye Başladı Gözlerimden Sonra..Gözlerim Açıldı Ya Yaralarımda Elbet Çabuk İyileşir...Kısa Bir Ayrılık Yaşamıştık Senle Hayat...Ayrılığımız Küstürmedi Daha Çok Bağladı Bizi Sanki Birbirine...İnanılmaz Mutlu Hissediyorum Kendimi...Ara Sıra Efkarım Dem Vursa Da...Seviyorum Seni Be Hayat...Nedenini Bilmiyorum Ama Garip Bir Sevgi Var İçimde Sana Karşı...Nefret Etsemde Edemiyorum Bir Türlü..Doğruları Gösteriyorsun Öğretiyorsun Çünkü..


En Doğru Zaman Canın İstediği Zaman Anlaştığın Zaman Kendinle...Bende Anlaştım Kendimle Hayat..Emin Ol Bundan Sonra Üzmeyeceğim Kendimi Yalanlarla..Maskelerle..Değer Vermek Kelimesini Kaldıryorum Sözlüğümden..Kitabımda Yazmıyor Artık Sevmek..Güvenmek..Değer Vermek...Sana Bırakıyorum Her Şeyi Artık..Güzel Renklerini Görüyorum Yeni Kurduğum Hayatımda...


İlk Kez Seviyormuşum Ben Meğer Kendimi..Sevdiklerim..Dostlarımı..Seni...İlk Kez Seviyormuşum..Bunu Yeni Anladım.. !


Bırakma Beni Hayat...Değiştim..Deli Değilim Artık Kendime Kötülük Yapacak Kadar.. Merak Etme ! Artık Tek Dostum Sen Ve Ben..Bırakma Beni !

Hiç yorum yok: